Dieta indyjska


Większość populacji Indii stosuje dietę wegetariańską. Dziś ponad milion Europejczyków, na wzór Hindusów, odmawia jedzenia mięsa.

Zasady diety indyjskiej:
Codziennie spożywaj następujące produkty:
- dwa do trzech owoców (surowe lub suszone podczas posiłków, a także przed i po).
- surowe warzywa przyprawione sosem na bazie jogurtu naturalnego, 20-procentowy twaróg, wodorosty z soją.
- gotowane warzywa gotowane w szybkowarze (zachowane witaminy i minerały), przynajmniej na lunch lub kolację. Nie zapomnij o zupach-gorących lub zimnych.
- danie ze zbóż. Nie nadużywaj gotowych produktów zbożowych (chleb, ryż, makaron).
- trzy produkty mleczne: półtłusty jogurt, jogurt naturalny, twarożek.
- orzechy (migdały, orzech laskowy, orzechy laskowe, nasiona słonecznika, sezam).
Menu w domu:
Śniadanie: sok ze świeżych owoców lub warzyw, herbata (z plasterkiem cytryny lub z mlekiem, ale bez cukru), płatki zbożowe z filiżanką odtłuszczonego mleka.
Obiad: sałatka z ogórków z sosem jogurtowym i kilkoma ziarnami sezamu, talerz ryżu z soczewicą (trzy części ryżu na jedną część soczewicy) i gotowaną marchewką lub talerz kaszy manny z fasolą i warzywami lub porcja 20-procentowego twarogu i sałatka ze świeżych owoców.
Kolacja: sałatka z kiełków soi, pomidorów i grzybów + zapiekanka warzywna z kromką wiejskiego chleba lub dwa jajka ugotowane w woreczku ze szpinakiem i kromką tostów lub stek sojowy z kotletem warzywnym; jogurt naturalny i kompot jabłkowy.

Silvets

Garcinia Cambogia Actives

Acai Berry Extreme

African Mango

Green Coffee 5K

Fast Burn Extreme

Green Barley Plus

Made with Mobirise website software

Zanim klikniesz „Zgadzam się” lub zamkniesz to okno prosimy o przeczytanie do końca tej informacji – dotyczy ona plikow cookies Polityka cookies.